Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2010 19:47 - Гумичките Спорт баланс - капан за наивници
Автор: djindj2 Категория: Тя и той   
Прочетен: 4228 Коментари: 3 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прекрасно дете е Чичовото, тренира футбол и на Бербо ша ми се пра`и! Обожавам това хлапе 11 годишния ми племенник, и как да се представя като чичо - естествено реших да му направя супер подарък! Гривната спорт Баланс, да се хвали пред мацките, силен и здрав да бъде, точно както обещава рекламата...На 12-ти септември хлапето имаше рожден ден, поръчах си аз гривната на 6-ти първо по интернет, после и по обявения телефон за по-сигурно и чакам ли, чакам....Няколко деца от отбора вече я имали и бележат голове като за световно, пък на 16-ти ще има среща за селската купа , така че седя си и чакам подаръка! Представям си блесналите му очи и колко велик Чичо съм и....дните си минават...До 10-ти бях спокоен, но на другия ден започнах сериозно да се притеснявам, че остава един ден до събитието, а аз все още нямам подарък. Осмелих се да звънна на 11-ти да попитам какво става с поръчката и любезна говорителка със странен акцент ми обясни, че поради огромния интерес поръчката може да се забави малко, за което се извиняват предварително! Стегна ме шапката, какво да правя сега....мъка, мъка, голяма мъка, наистина съм в безизходица! И така случайно докато си мислех за тъжната предизвестена участ на закъснелия ми подарък и си зареждах гориво видях на бензиностанцията надпис "Магичните гривни Спорт баланс точно тук и сега"! Все едно, че Господ ме беше довел на точното място и навреме, влязох, и ОООО Боже, оооо! Какъв избор, какво великодушие! Уникална холограма, не беше във вид на Талони, но имаше избор - прозрачни, черни, бели, розови, червени, ...само за 39 лв, а пък аз оше си чакам, чакам ли доставката, как не ми е хрумнало да заредя с гориво досега! Веднага ви направи впечатление холограмния стикер - само при две от разгледаните от мен гривни, беше автентичен за невъоръжено око! При останалите беше залепен върху улейчето, и можеше да се премахне лесно, какво остава да го мокрим и да  му прилагаме издевателствата, които обещава и предполага рекламата! Платих веднага и избрах най-яката гривна, както би казал Каменчо - героят на моята сага! Мно`о яка черна гривна с холограмен стикер, жалко че не мога да я ползвам и за винетка, но все пак си е за каменчо и няма как да се правя на стиснат чичо! Представих си го веднага как ще се изпълни с мощ, енергия и сила и ще вкарва гол след гол от тук до края на света....

И после започна терора! Обаждане от speedy-елате и ме вземете, терор по мейла, да му се не види, чакайте малко
не стига, че закъсняхте, аз изпълних дълга си - Каменчо вече има супер гривна, още не е отбелязал гол и не е изкарал 7 по астронавтика, но може да стои на един крак, концентира се детето и всичко му е от най до по по....Ако отбележа и други подробности, ще ви благодаря лично, но фактът че я предлагате на половин цена, че бавите доставката и че всичко е бла бла и след това...означава само, че холограмния стикер е нищо за тези, които искат да бъдат силни, непобедими и центрирани!Спорт баланс за всички, пожелали и непожелали го, заблудата е взаимна!
 


Тагове:   спорт,   капан,   баланс,   наивници,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. despinida - Хей, с чичо като теб, на всеки племенник, би му вървяло :))
26.09.2010 19:59
Забавен разказвач си...само не разбрах, дълго ли те тормозиха от фирмата доставчик...или повече, куриерите те въртяха на шиш...:)))
То и едните и другите са, да ги боднеш зад ухо :)))
цитирай
2. djindj2 - Дълга одисея беше тя моята, в крайна ...
28.09.2010 20:33
Дълга одисея беше тя моята, в крайна сметка - взех и втората гривна, не успях да устоя на натиска на доставчика! Затова пък сега съм здрав и силен и не вдигам кръвно!;)
цитирай
3. despinida - Хохохо,
28.09.2010 20:41
да разбирам тогава, че вместо кръвно, вдигаш...гири:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: djindj2
Категория: Тя и той
Прочетен: 59392
Постинги: 22
Коментари: 49
Гласове: 244
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930